FAQ - Otázky a odpovědi

Obsah


Zboží dorazilo poškozené

Zásilku otevři hned před zraky doručovatele. Pozdějším reklamacím se pak dost vyhýbají a je těžké se s nimi dohodnout. Pokud je nějaké zboží v zásilce poškozené, je potřeba u dopravce hned podat reklamaci. Hlavně u české pošty musíš být neodbytný a trvat na tom, že reklamaci chceš sepsat. Někdy se tomu vyhýbají. O dalším průběhu Tě pak budou přímo oni informovat. Pokud by byl jakýkoliv problém s dopravcem, dej nám vědět. Uvidíme, co budeme schopni pro Tebe udělat.

Reklamace - jak probíhá a jak postupovat?

Na zboží poskytujeme standardní záruku 2 roky. Vzhledem k velikosti piercingů se prostě může stát, že dojde k výrobní vadě a kousek se zničí. V takovém případě nám dej hned vědět. Pošli nám na e-mail info@piercingate.cz fotky (tak, aby byly ostré a bylo dobře vidět poničení piercingu) a vyplněný formulář, který najdeš o kousek níže. My na to mrkneme, reklamaci posoudíme a pokud bude vše v pořádku, zboží Ti samozřejmě vyreklamujeme. Zboží pak není potřeba nám posílat zpět a nemusíš tak utrácet peníze za dopravu. Drtivou většinu reklamací díky tomuto způsobu vyřídíme do 2 pracovních dnů.

-> Formulář pro vyřízení reklamace (.doc, 30 kB)

Odstoupení od smlouvy - jak probíhá a jak postupovat?

Dle zákona máš nárok do 14 dnů od převzetí zboží jej vrátit. V takovým případě nám zboží zašli na adresu: Piercingate, Na Žižkově 808/37, 460 06 Liberec 6. Společně se zbožím pošli vyplněný formulář, který najdeš níže. Zboží přebíráme rychle, bez zbytečného odkladu, a peníze vracíme obratem.

-> Formulář pro odstoupení od smlouvy (.doc, 33 kB)